Let's get this started!

Today is the day! Hänger på flygplatsen nu och väntar på att få gå ombord. Under hela min tid här i USA så har den här dagen alltid känts så otroligt långt bort men nu sitter jag här och ska snart bege mig till stopp nr ett som är Seattle. Kan inte fatta att min tid som au pair nu är över och att jag snart är hemma igen. Lite blandade känslor om det där. Självklart vill jag hem och träffa familj och vänner men jag vill inte lämna mitt älskade Amerika. Ska dock inte tänka på det nu utan ska ta en dag i taget och verkligen njuta av tiden som är kvar.

Hade en toppendag med världens bästa värdfamilj igår. Goodbye-dinner på en mysigt mexikansk restaurang sen bus och mys med ungarna. Åkte hemifrån vid 7 imorse och tanken var att bara min hostdad skulle köra mig men när jag gick ut till bilen så satt båda ungarna där och ville följa med, ibland är dom bara för söta. Som tur är kommer vi tillbaka hit på onsdag igen så jag hinner krama dom lite till innan vi åker vidare.

Nu är det snart dags, sooo excited! Ska bli kul att få träffa Emma igen också efter ett halvår. Så glad att i har vår resemånad samtidigt!

För övrigt har cali bjudit på underbart väder i veckan så självklart passade jag på att njuta lite av solen. Hade en sista mysig kväll med Ellinor i fredags också. Blev en sista sväng till Bj's och en gps efterrätt!

https://cdn1.cdnme.se/1652811/7-3/pic_518fc014e087c337516de4ff.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0