Hate goodbyes!

Det här med att vara au pair har otroligt många fördelar. Du tar det stora steget att flytta till ett nytt land, växer otroligt mycket som person, lär dig om en ny kultur, reser runt en massa, får bo hos toppen familjer och träffar helt otroligt underbara människor som kommer vara vänner för livet.
 
Tyvärr finns det också många nackdelar och en av dom är att säga hejdå. Du spenderar otroligt mycket tid med dina vänner och kommer riktigt nära under en kort tid. Kommer ihåg när jag träffade tjejerna här för första gången, en vecka efter vi träffats kändes det som att vi känt varandra hur länge som helst och vi kunde inte fatta att det bara gått en vecka. Idag åkte Emelie hem och det känns riktigt tomt utan både henne och Sara! Hatar det verkligen, hatar den där sista kramen, hatar när man går iväg och vinkar en sista gång. Det är så kul att träffa människor från hela världen men det är också riktigt jobbig för man vet hur långt det kommer vara mellan sen. Några av mina bästa vänner befinner sig just nu utspridda över världen och det är tufft. Kommer nog bli en del besök till tyskland i framtiden i alla fall med tanke på att alla mina boston tjejer är därifrån. Nu är jag bara tacksam över att det är två och en halv månad kvar tills jag är tillbaka på östkusten med mina fina.
 
Miss u already!
 
Almost time for a reunion with my girls, happiness!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Savner deg <3

2013-03-21 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0