New year

Ett tag sen jag skrev nu så ville bara meddela att jag fortfarande lever!
Julen är över för denna gången och den blev helt okej även om jag inte hade speciellt mycket julkänsla. Den 25 kom familj och vänner över och vi öppnade våra julklappar och åt god mat. I julklapp fick jag fina smycken, reseplånbok, parfym, massage och lite annat smått och gott. Fick även en ordentlig förkylning, något som jag definitivt inte önskat mig! Så sängen och te var mina bästa vänner i min kamp mot förkylning, feber och halsont.
Helgen efter jul åkte vi till Sacramento för att fira jul med några vänner. Huset var julpyntat till max, så mysigt! Det var en bra helg med mycket skratt, god mat, bio och shopping. Såg filmen Parental guidence med min vmamma och hennes kompis, kan verkligen rekommendera den filmen. Störtskön! "It's 9am and I need a martini" haha, det är inte lätt att ta hand om barn..
 
Nyår spenderades med fina vänner. Vi började kvällen med att laga nyårsmiddag innan vi begav oss till utsiktsplatsen vid Golden Gate där vi skålade in tolvslaget. Efter det åkte vi in till San Francisco för lite fest. En helt okej kväll tack vare underbara vänner!
 
Den senaste veckan har jag gjort allt för att undvika magsjukan. Sprang runt och letade efter vitpepparkorn men givetvis finns det inte här. Borde inte landet som har i stort sett allting ha några ynka vitpepparkorn!? Så glad att jag  klarade mig och slapp skiten även om jag tyvärr inte kan säga detsamma om mina stackars vänner.
 
Nu är det 2013, nytt år, ny start och nya möjligheter. Ska verkligen ta vara på den tiden jag har kvar i mitt älskade amerika!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0