Home alone!

Har haft huset för mig själv hela helgen, underbart! Första ensamma helgen sen jag kom hit så det var verkligen på tiden. Visst är mina ungar underbara men för en gångs skull kunde man sova ut utan att vakna av skratt, skrik eller något annat. Tjejerna var inte heller hemma så det var verkligen en superlugn helg.
Fredag kväll spenderade jag i bubbelbadet, det gäller ju att passa på när de andra inte är inte hemma och när det är tyst. Så himla skönt!
Igår började jag skolan igen och det var väl ingen höjdare direkt. Engelska stod på schemat och det kändes som att man var tillbaka i femte klass igen ungefär. I am, you are, he is, she is osv.. Woho, vad kul! Tur att jag inte behöver göra det alltför länge. Kvällen spenderades med ett par galna tyskar och en australiensare.
 
Nu ska jag njuta av min sista lediga och ensamma dag för imorgon kommer familjen hem från sin skidsemester igen!
 
Min fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0