Valentines day

Det första jag såg när jag vaknade var ett gulligt litet alla hjärtans dag kort som O lagt utanför mitt rum, söta unge! Hon har kämpat som bara den med sina kort denna veckan så hon var jättestolt när hon tog med sig dom till skolan för att ge till alla sina vänner. Här är denna dagen lite större än vad den är hemma i lilla Sverige. Här ger man kort och en liten sak till alla i klassen och till sina lärare så ja denna veckan har det gjorts massa av kort.
Spenderade min dag med mina två fina tjejer och vad passar inte bättre än att gå på biopremiären av den senaste av Nicholas Sparks böcker nämligen Safe haven. Helt otroligt att en människa kan skriva så många fina och bra historier! The notebook kommer nog alltid att vara en av mina favoriter och likaså Dear John.
 
Och syster, jag älskar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0