Seriously!?

Att gå på konsert i San Francisco är ungefär som att gå på strippklubb..
Ikväll var det Swedish house mafia som gällde med mina fina tjejer. Så glad att jag lyckades hitta biljetter till den utsålda konserten! Så fort jag slutade jobbet var det dags att åka in till stan. Men när vi kom fram till stället där det var fick vi oss en mindre chock. Min tanke var ungefär vad i helvete!? Där gick tjejerna runt i bh och trosor, inga kläder alls. En del hade fått på sig en ballerinakjol typ men ja det var det enda de hade på sig. De såg ut som prostituerade hela högen! Pälsstövlar var väldit populärt också vilket bara gjorde saken ännu värre, speciellt när de var knallgula eller neon färgade.. 
En tjej som stod jämte oss i publiken klagade över att det var varmt och helt plötsligt så började hon ta av sig kläderna så ja folket här är väl aningen udda om man säger så.
Sen blev det ju inte bättre när massa folk rökte weed där inne, det stank ju inte lite direkt när de stod där med sina jointar. Lyckades även hamna jämte en kille som fick epilepsianfall, läskigt!
Men det var en toppenkväll och SHM var grymma!!
 
Snygg outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0