I'm so excited!

Ett tag sen det hände något här på bloggen nu men det har varit fullt upp med jobb, vänner, skola och massa annat. Har nu varit här i snart 3 månader vilket innebär att jag snart är halvvägs av tiden i Cali och att jag snart åker hem igen. Blandade känslor om det där med att åka hem så ska försöka att inte tänka på det alltför mycket.
 
Nu är det massa saker på gång här och det ska bli så himla kul! I mars är det först Vegas och grand canyon med tjejerna som gäller och vi är minst sagt taggade! Sen två veckor efter det blir det Disneyland i LA, San Diego och Palm springs med värdfamiljen och direkt när jag kommer hem från det får jag träffa familjen igen och då är det LA som gäller. Sen har ju resemånaden att se framemot också. Den är inte planerad än men håller på för fullt att försöka få ihop det, mycket man vill hinna med!
 
Helgen spenderades som vanligt med tjejerna. I lördags blev det först shopping och bio med Emelie. Warm bodies blev det denna gången, en störtskön zombiefilm som alla borde se! Sen avslutade vi kvällen med lite chinamat och film hos Elli.
Igår var det San fran som gällde och återigen var det shopping vi hade i tankarna (big surprise där) Vet inte riktigt om vi insett hur man sparar pengar för det verkar inte gå så bra för oss.. Sen var det självklart Super bowl som gällde och för andra året i rad förlorar laget jag hejar på, typiskt! Men 49ers var ju nära i alla fall..
 
Kom på att jag inte visat hur jag bor än så här kommer lite bilder på mitt rum här i Cali!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0