Time just flies by!

Den här helgen har verkligen varit slappare än slappast men jag antar att det är okej när man har varit sjuk och ärligt talat så behövdes en riktig slapphelg nu!
Kom precis hem från Panera där jag träffade Lajla, Justine och Monica. Känns fortfarande konstigt utan Elisabeth och Tabea men jag antar att det inte är så konstigt då de har varit en stor del av min tid och mitt liv här. Kommer nog inte riktigt vänja mig vid ett liv utan dom här i MA men som tur är har jag mina andra toppen tjejer. Vi gick till det nya froyo stället idag också för att testa på det men jag måste nog säga att jag föredrar Orange leaf, inte för att det är någon större skillnad men ändå.
 
Veckan blir kortare än vanligt då jag är ledig på fredag, woho! Dock tänkte jag använda lite av min tid till att plugga då jag har två uppsatser och 10 sidor att skriva så det är inte lika kul kanske.. Måste bara få igång fantasin lite, ett tag sen jag skrev uppsatser nu. Vad veckan och helgen bjuder på har jag ingen aning om men jag antar att jag som vanligt kommer att spendera mycket tid med mina tjejer. Imorgon ska jag även skicka in lite papper och grejer så att jag kan komma igång med mina nya äventyr, kan inte fatta att jag bara har 2 och en halv månad kvar här nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0