Smells like a skunk!

Har precis placerat mig i sängen efter att ha jobbat under kvällen. Äntligen frisk och det tackar jag för, spenderade hela torsdagen i sängen och det fick bli en tidig kväll igår också. Med andra ord en ovanligt lugn helg. Känner mig fortfarande inte 100% frisk men det är mycket bättre. Tog en lång sovmorgon innan jag hoppade in i bilen och begav mig till mallet för att inhandla lite scrapbook saker till barnens album. Hann självklart med en sväng till forever 21 också, frågan är bara hur jag ska överleva hemma i Sverige sen..
Kvällen har jag då spenderat med mina små trollungar. Film, chips, glass och mys är några ord som beskriver kvällen väldigt bra. Stellan somnade i mitt knä ganska snabbt så Elsa och jag bestämde oss för att titta på lite Scooby Doo innan vi gick upp och la oss i sängen. Som vanligt flöt allting på och var enkelt, har verkligen två underbara ungar!
 
Imorgon väntar sovmorgon, skype och förmodligen en träff med tjejerna som jag inte har sett på evigheter känns det som. Kanske ska passa på att börja plugga lite med nu när jag snart ska åka iväg och läsa mina sista 3 credits. En helg kvar och sen är jag done med mina credits och pluggandet här i staterna!
 
För övrigt så berättade mina värdföräldrar att vi har en skunk som går runt här utanför och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att gå ut för att se vad det luktar som och det luktar inte gott kan jag säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0