Not a morning person..

Efter alldeles för lite sömn inatt så blev inte morgonen mycket bättre av att ingenting gick enligt planerna.. Klockan ringde 6.30 och jag ville inget hellre än att dra täcket över huvudet och sova lite till men en kvart senare släpade jag mig upp ur sängen för att packa klart det sista och göra mig i ordning innan det var dags att bege sig till New York city. Blev klar i sista minuten som vanligt och stressade ner till bussen bara för att upptäcka att det tar 2 minuter att gå dit och inte 10 som jag trodde men jag var ju i alla fall i god tid. Men det visade sig att det inte hjälpte speciellt mycket då min vän försov sig så det var bara att traska hemåt igen för att vänta tills nästa buss skulle gå en timme senare. Ute är det fruktansvärt kvavt och äckligt, vill inte alls stå där och vänta på bussen men that's life antar jag. Så ja, nu sitter jag alltså här och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan gå ut i det underbara vädret igen. Nu ser jag verkligen framemot 4 timmar på en mindre bekväm buss. Kommer garanterat att somna men då går det lite fortare i alla fall. Nu fattas det bara att det regnar när vi kommer fram också så blir allt perfekt.
 
Väldigt positivt inlägg känner jag men kan väl inte direkt påstå att jag är någon morgonmänniska och då blir det ju inte direkt bättre när allting är emot en.. Men jag får ju i alla fall spendera min helg i NY, inte helt felt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0