It's not a goodbye, more a see you soon!

Har lagt bloggandet på hyllan lite nu det senaste då det har varit fullt upp! Har sagt hejdå till min fina vän Tabea så har spenderat nästan all ledig tid med henne och de andra tjejerna nu det senaste. Men det blev inte riktigt ett hejdå utan mer ett ses snart igen då vi planerar, hoppas verkligen att det blir så, att ses nästa sommar då jag är tillbaka i Sverige igen. Nu har även Elisabeth åkt på iväg på sin resemånad så nu är jag utan mina två tyska vänner och har istället träffat ett par nya som har kommit hit. Nu har jag också blivit den "gamla" au pairen vilket känns väldigt konstigt eftersom att det känns som att jag inte har varit här speciellt länge.. Men 3 ½ månader kvar och sen ger jag mig ut på nya äventyr.
 
Helgen spenderades med Amanda som jag inte har sett på länge och, big surprise, vi gick på bio! Denna gången var det nya Batman filmen som visades och den var ganska bra faktiskt. Innan A kom hit hade vi gäster över så huset var fullt med barn och föräldrar. När vi kom hem efter bion var klockan ganska mycket men det spelade ingen roll utan vi låg och pratade till klockan 4 i alla fall så aningen trötta steg vi upp på söndagen som blev en riktigt slappdag, så skönt!
 
Vi får se vad veckan bjuder på men i helgen är det New York city som gäller! Nu ska jag ha sleepover och filmmys med min lilla busunge!
 
 
See you soon T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0