Countdown, only 49 left!

Samtalet med min värdfamilj i söndags gick jättebra och nu längtar jag bara ännu mer efter att åka! Men nu är det inte alls långt kvar, bara 49 dagar och sen är det äntligen min tur. Barnen är verkligen hur gulliga som helst och fulla av energi, så jag tror att vi kommer trivas väldigt bra tillsammans.
Jag, min värdpappa, skrev till mig idag att dom har börjat kolla på resan till Florida som vi ska göra i februari vilket gör att jag nu längtar ännu mer! Kommer bli hur kul som helst!


Fick precis ett mail från min fina vän amanda som började sin resa i måndags och jag saknar henne redan.. Men jag har tur som får dela mitt år i staterna med henne då vi bara kommer att bo en timme ifrån varandra. Helt galet att det blev så bra! Vi kunde hamna nästan var som helst i USA, som för övrigt är gigantisk, och så kommer vi så nära. Lycka kallas det!

Nu är det dags att säga godnatt för min del, busy day tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0