Last night here

Sista kvällen här i Sverige nu och jag känner fortfarande i stort sett ingenting. Det känns på något sätt så overkligt att jag ska flytta till USA och vara borta i ett helt år så jag förstår nog inte riktigt och därför känner jag heller ingenting. Har i alla fall bestämt med en annan svensk tjej att vi ska ses på flygplatsen i göteborg innan vi checkar in imorgon, så jag kommer inte vara helt själv ändå. Känns ganska skönt faktiskt.

I fredags var fina flickor här och sa hejdå så det var god mat, flaggtårta, skratt, gamla bilder, galna videodagböcker och många kramar. Jag har verkligen världens bästa vänner! Somnade med ett leende efter att ha läst igenom presenten jag fick från min favorit, kunde inte bli bättre.
Igår blev det lite fler hejdån, stack till Frida en liten snabb sväng och sa hejdå till alla innebandytjejerna. Annars spenderade jag hela dagen med fina mamma. Att få umgås med henne en hel dag och bara njuta av hennes sällskap var precis vad jag behövde nu innan jag åker. Jag älskar dig!

Idag har jag stressat ihjäl känns det som. Jag och packning är två ord som verkligen INTE går ihop, men med lite hjälp från min kära mamma så har jag nog klarat mig undan viktgränserna precis. haha! Släkten var även här en sista gång innan jag åker.

Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan det är dags att åka, har en känsla av att det kommer bli en aning svårare att somna än vanligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0