Just so typical me

Yes, jag har lyckats bli sjuk nu.. Perfekt timing, verkligen! Men det är i alla fall på bättringsvägen, igår kom jag knappt inte upp ur sängen utan blev liggandes under täcket med förkylning och feber. Så det som egentligen skulle varit en dag på mina två jobb blev istället en dag hemma i sängen! Det skulle sagts en massa hejdån igår, istället fick jag inte säga ett enda. Alla söta små dagisbarn som jag skulle kramat om och sagt hejdå till och alla härliga arbetskamrater på konsum. I och för sig sa jag hejdå till de flesta på konsum i måndags när jag var där och bjöd på tårta och sen fick jag en stor kram från lillkillen på dagis i tisdags så en del hejdån blev det ju ändå.

Så igår och idag har jag käkat c-vitamin, esberitox och alvedon så nu är jag lite piggare. Dagen har bestått av en stund hos frisören och sen i köket där jag har förberett inför kvällen då fina tjejer kommer hit och spenderar en sista kväll med mig innan jag åker.

Helt galet att jag åker om tre dagar, TRE DAGAR ÄR VERKLIGEN INGENTING!!
Har nog inte riktigt förstått att jag ska flytta till USA, att jag ska vara borta från alla och allting jag känner till i ett helt år. Folk frågar hela tiden om jag är nervös och om jag har resefeber men ska jag vara helt ärlig känner jag ingenting just nu, visst ska det bli riktigt kul att åka iväg men jag har nog som sagt inte riktigt fattat att jag verkligen ska åka. Det kommer nog kännas på söndagnatt och på måndag då jag verkligen åker.

Being brave doesn't mean not being afraid,
it means being afraid but doing it anyways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0