Cheeeeesecake!

Efter en hel del omplanerande och fixande så var det idag dags för min birthday dinner och självklart valde jag att ha den på The cheesecake factory. Tyvärr kan man inte boka bord där vilket resulterade i att vi fick vänta 45 min innan vi kunde få något bord eftersom att vi var 8 stycken. Så klockan var runt 9 innan vi kunde sätta oss och börja titta i menyerna. När vi ätit upp vår mat var det dags för det som alla väntat på, cheesecake! Min tallrik var dekorerad med ett happy birthday to you, min cheesecake med ett litet ljus och sen fick jag även lite fin sång från tjejerna och tre från personalen. Med andra ord, en toppenkväll med mina fina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0