What a bummer!

Fyra virriga au pairer som ska gå på bio efter en lång jobbdag slutar inte alltid riktigt som det ska. Tjejerna jag träffade igår ville gå och se den sista Breaking dawn filmen och frågade om jag ville hänga med. Som tur är har jag en värdmamma som är toppen och hon tyckte absolut att jag skulle gå så det innebar att jag fick sluta två timmar tidigare och det klagar vi inte på! Blev upplockad och vi åkte till mallet i god tid, vi köpte våra biljetter och gick in i salen där vi blev överlyckliga för att vi lyckades få de bästa platserna. Trodde att det i princip skulle vara fullt där inne i och med att alla är lediga imorgon men nej så var det inte som tur var. Men den lyckan höll inte speciellt länge.. Efter att ha suttit där inne i en halvtimme och tittat på reklam så började äntligen filmen men till vår förtvivlan är det inte Breaking dawn som börjar utan en helt annan film. Konstigt tyckte vi då vi var säkra på att vi var på rätt ställe. En hel del andra människor försvann snabbt ut ut salongen och vi tänkte att de kanske sa till att fel film visades eller nått men icke så efter en stund gick vi ut och insåg att vi faktiskt var på fel ställe så vi sprang in i det andra rummet där filmen redan hade börjat. Självklart var det smockfullt så vi fick sitta på första raden, tjoho!! Så cirka två timmar senare kommer vi ut från bion glada men med nackspärr och huvudvärk, lyckat värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0