Raindrops keep fallin on my head..

Jaha mina vänner nu är jag här igen. Ny stad, ny energi kanske vad vet jag. I alla fall har jag hittat lite energi till att hålla bloggen uppdaterad i övrigt så känns det fortfarande som att jag är jetlagged eller nått för jag kan knappt inte hålla ögonen öppna. Vädret har nog också med det att göra för jag blir alltid seg när det är dåligt väder och just nu ösregnar det ute vilket det också har gjort hela natten och större delen av dagen. Tittade på film med lilltjejen idag och fick då kommentaren "if you're gonna take a nap you have to go to your room!" Jaha ja, så nu får man inte ens vila lite i soffan. Här är det bäst att lyssna annars vet man inte vad som händer!
 
Nu blir det en liten powernap på 15 minuter och sen ska jag bege mig ut i det vackra vädret för att träffa en tysk tjej, förhoppningsvis lyckas jag hitta ett paraply någonstans i huset innan jag går. Håller tummarna för att jag inte ser ut som en dränkt katt när jag kommer fram!
 
och till mina tjejer som läser bloggen med google översättning (jag vill inte ens veta hur det ser ut): I miss you like crazy, 6 more months until I see you guys again. Really hope that I will see you before that though. Don't forgett that we have to have a skype date soon! Love you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0