I need some sleeeep!

Under de senaste veckorna har jag inte fått tillräckligt med sömn och igår gick det inte längre så klockan nio crashade jag och somnade på 2 sekunder. Min värdmamma hade sitt födelsedagsparty så huset var fullt med folk och jag tänkte att jag skulle vara lite trevlig och hälsa på alla men så blev det inte riktigt. Jag somnade fullt påklädd med både dator och bok i sängen innan jag vaknade och insåg att jag var tvungen att gå och lägga mig. Fick nog 12 timmars sömn och det behövdes verkligen!
 
Idag blir det bio med familjen och sen ska vi åka en liten runda i området så de kan visa mig olika saker. Nästa vecka är det Thanksgiving som gäller, so excited! I år är det min familj som är värdar så det kommer massa släkt hit och hälsar på, ska bli så kul att få träffa alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0