Beautiful place

Ännu en helg har gått och dagarna rullar på, börjar komma in i rutinerna nu så det är skönt!
I söndags hängde jag med tjejerna igen och snälla som dom är så körde vi runt till olika fina platser i SF och de visade mig runt lite i staden. Vi körde även upp på ett av bergen som har en otroligt fin utsikt över Golden gate och sf. På kvällen begav vi oss till mallet för att gå på bio, självklart var det breaking dawn part 2 som gällde då de andra inte sett den än och jag klagar inte. Fick till och med se början denna gången, inte illa!
 
Igår var det en ganska lugn dag och eftersom att jag är ledig 5-6 timmar mitt på dagen så passade jag på att springa lite och sen tog jag en promenad i området. Älskar verkligen denna platsen, allting är så otroligt fint! Kommer bli så svårt att lämna allt detta för att åka hem till lilla Sverige igen..
Somnade halv nio igår, kunde helt enkelt inte hålla ögonen öppna längre så det fick bli en tidig kväll vilket kan vara väldigt skönt ibland.
 
Idag hade jag i princip samma schema som igår vilket innebar ett antal lediga timmar mitt på dagen. Fick då ett sms från en av tjejerna som frågade om jag ville hänga med till mallet och det tackar jag självklart inte nej till. Ett par fina skor som jag spanat in ett tag fick äntligen följa med mig hem och även en klänning. Vill inte ens veta hur många klänningar jag köpt under detta året, tur att det är billigt i alla fall..
 
För övrigt så saknar jag mina favoriter så otroligt mycket, saknar alla våra galna dagar, alla pussar & kramar och allt annat crazy som vi gjorde. Mina fina ungar är bäst!
 
Bilder från alla fina platser och allt annat kommer imorgon, är för trött just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0