skype, a lifesaver!

Spenderade dagen men Gabi & Tegan och som sagt, I hate goodbyes! Har fyra dagar kvar med dom och det är alldeles för lite. Kommer att bli så fruktansvärt tomt utan dom, har spenderat i stort sett varje helg med dom sen jag kom hit så det kommer definitivt bli annorlunda nu.

Spenderade två timmar på skype där jag pratade med många fina människor, jag saknar er allihop! Fick även prata med lillan en stund och hon är inte så liten längre. Kommer vara en helt annan tjej när jag kommer hem sen, helt galet! Fick även vara med på en fikastund eller rättare sagt så fick jag titta på medan de andra där hemma fikade haha. Skype är verkligen super, vet inte hur jag skulle klara mig utan det nu!

Familjen har gäster hela helgen så det är fullt hus just nu. Vaknade imorse av att gästernas femåriga dotter sprang runt i hela huset och skrek som en galning, highlife! Dock var jag inte lika glad av att vakna av detta så grymt trött som jag var tog jag mina två kuddar och la över huvudet för att försöka få det lite tyst men det funkade inte speciellt bra så jag hoppas på en tystare morgon imon istället!

Åkte till bagelworld med tjejerna och käkade innan var och en åkte hem till sig sen igen för en liten stund. Ute i sista i sekund som vanligt insåg jag att jag inte hade speciellt mycket tid på mig för att fixa klart tjejernas hejdå presenter så med andan i halsen blev dom klara efter att de andra stått utanför mitt hus och väntat i ett par minuter. Men resultatet blev bättre än väntat och tjejerna blev glada så min försening gjorde inte så mycket som tur var. Gjorde två små fotoalbum från vår tid tillsammans här i usa, mycket uppskattat. Vi åkte sen till Liberty tree för att äta på buffalo wild wings, mums! Tabea och Elisabeth gjorde oss sällskap också så det var kul.


Imorgon är det Boston som gäller för att kolla på någon parad som är där sen har Gabi & Tegan även övertalat mig till att följa med på deras au pair möte, som att ett i månaden inte räcker.. Så nu har vi köpt "hembakta" kakor som vi tydligen ska ha med oss också, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0