Sunshine please stay here!

Så var det ju det här med att hålla bloggen uppdaterad, jag är visst inte så bra på det där men ska försöka uppdatera lite oftare. Veckorna bara rusar förbi här, imorgon har jag varit här i tre månader och det känns som att jag nyss kom hit samtidigt som det känns som att jag varit här hur länge som helst.

I veckorna händer det inte så jättemycket utan det är jobb som gäller för det mesta. I torsdags kom Amanda hit och vi anmälde oss äntligen till Niagarafallen kursen, det var på tiden! Så i maj åker vi till Canada för lite guidade turer där. Kommer bli toppen!

I torsdags hade vi 19 grader varmt och strålande solsken här, kan man annat än att njuta! Tog med mig vagnen och Stellan för en promenad, underbart. Något som däremot inte var så underbart var snön som låg på gräsmattan när jag vaknade igår, inte okej! Men den försvann snabbt igen så jag hoppas att värmen kommer tillbaka nu.

Helgen har än så länge spenderats med Tegan och Gabi. I fredags åkte jag och Tegan till Marshalls en sväng och gjorde egentligen ingenting. Igår åkte Tegan, Gabi och jag till Liberty tree mall och shoppade lite. Det blev en väldigt intressant resa dit då jag som inte hittar fick köra och de andra två skulle vara gpser. De var kanske inte så jättebra på detta då de ibland satt helt tysta och inte sa nått och ibland slänger de ur sig i sista minuten att jag skulle svänga någonstans. Vi lyckades i alla fall ta oss fram utan några skador, toppen. Vi satt på panera över en timme och pratade om allt och inget. Sen åkte vi till Salem och Gulu-Gulu café som är ett ganska annorlunda ställe. Igår bjöd dom på en gammal tant i gigantiska mjukiskläder som var kamouflagefärgade som dansade runt och var anmält konstig. Antingen var hon full eller drogpåverkad. Vår servitris ville sätta henne i koppel typ. Rätt intressant blandning av folk där inne.

Nu är det dags att göra sig i ordning och åka in till Boston för att möta upp Alexandra, håller tummarna för en varm och solig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0