Sunshine, lightning and thunder!

En månad, fyra veckor och sen är dom äntligen här! Kan inte fatta att jag snart ska få se min fina familj igen, längtar som bara den nu!
Förkylningen är segare än vanligt och är fortfarande kvar så jag börjar bli riktigt trött på den nu. Hjälpte tydligen inte att vila upp sig. Jag har i alla fall blivit av med det onda i halsen så det är jag tacksam för..

Spenderade gårdagen med Elisabeth och Tabea. Som vanligt visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så det blev bio och vi hade väl inga höga förväntningar direkt då vi lyckades välja en otroligt dålig film förra gången. Men vi blev positivt överraskade av filmen What to expect when expecting som faktiskt var riktigt rolig.

Som vanligt är det underbart med helg även om vädret det senaste kanske inte har varit det bästa. Vi har haft en hel del regn nu det sista och två dagar med massa åska och blixt. Speciellt i torsdags då det var hur mycket som helst så då jag hade en rädd liten kille i knäet under en lång stund, mysigt.
Idag ser det dock ut som att det skiner upp och att vädret ska bli helt okej vilket passar mig bra då dagens planer är att åka in till Boston med Amanda. Vi ska förmodligen även passa på att hitta en biograf och se den nya Snow White and the huntsmen.

När det är fint väder ute så passar jag och mina söta trollungar på att vara ute och leka men snart kommer sommaren på riktigt och då kommer det förhoppningsvis att vara helt underbart ute! Har dock hört att det blir lite för varmt här ibland men vi får se.





Kommentarer
Postat av: eva ericsson

Hej igen!

Kul att du skriver lite. Jag vill också hälsa på ;)

Många kramar från moster.

2012-06-11 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0