seven days a week

Nu är det bara en vecka kvar tills fina familjen kommer hit. Sju dagar, helt galet! Kan verkligen inte få in i mitt huvud att efter nästan sju månader så ska jag få se dom igen om bara en enda vecka. Längtar fruktansvärt mycket nu så jag hoppas att nästa vecka kommer att gå fort så att jag kan få njuta av mina sexton dagar tillsammans med familjen igen.

Nu är det dags att dra till Tabea och slappa där resten av kvällen, lär väl träffa hennes nya au pair också. Känns konstigt att både Tabea och Elisabeth åker hem snart. Det är det värsta med att träffa nya vänner här som man verkligen tycker om, att man måste säga hejdå så snabbt!


Tabea, Elisabeth och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0