My little prince

Min lille kille vet verkligen hur han kan göra min morgon så mycket bättre! Imorse gick jag upp och väckte barnen som vanligt klockan sju innan vi gick ner och satte oss i soffan för att titta på lite tv. Väl i soffan kryper han upp jämte mig, ler och säger "jag tycker om dig Michaela". Sötare unge får man leta efter!

Dagen har varit bra och man kan minst sagt säga att den gick fort! Lekte som vanligt med barnen hela dagen. Vi gjorde handavtryck i gips, lekte, målade blomkrukor och lite annat smått och gått. Nu sitter jag nere i sängen och slappar vilket jag förmodligen kommer att göra resten av kvällen då det blev alldeles för sent med tjejerna igår och alldeles för lite sömn inatt! Men det var en bra kväll så jag klagar inte..

Snart är det helg igen och jag känner på mig att den kommer att bli bra! Det är min och Amandas helg så vi ska försöka att hitta på något kul. Känner jag oss rätt så hinner vi förmodligen med en bio också ;) Denna gången är det väl Magic Mike som står överst på listan med vilka filmer vi vill se. För övrigt längtar jag galet mycket till nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0