Lazy day

Gårdagen spenderades som sagt i Boston tillsammans med min fina vän Amanda. När vi kom dit upptäckte vi att vi hamnade mitt i Bostons Gay pride parade. Till och med statyerna hade blivit pyntade med rosa fjäderboa och blond peruk, mycket fint måste jag säga. Vi började i alla fall vår dag med att gå till Newbury street för lite shopping, big surprise där. Fortsatte sen med att äta lite lunch på vårt favvoställe panera och sen lite bio. Såg Snow White and the huntsman som var väldigt bra, nu väntar vi bara på att uppföljaren ska komma! Vi avslutade kvällen med att promenera runt i Boston en bra dag med mycket sol.

Idag har det varit en riktig slappdag, precis som söndagar ska vara! Tanken var egentligen att cykla en runda med familjen men så blev det inte utan istället busade jag med Stellibell en stund istället innan det var dags för lite skype med familjen där hemma. Vädret har varit underbart hela dagen så det har varit en bra dag även idag. Nu är det däremot dags att åka till Unos för att träffa Tabea och Elisabeth en stund.
Helgerna går som vanligt alldeles för fort, varför kan dom inte vara lite längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0