Almost halfway my friends!

Måndag igen och jag har snart varit här i 6 månader. Ett halvår, var tar tiden vägen egentligen?! Så gott folk hälften kvar nu sen är jag hemma igen. Helgen spenderade jag för det mesta i min säng precis som hela förra veckan. Har åkt på en ordentlig förkylning så har kurerat mig i sängen med halstabletter, medicin och nässpray. I lördags orkade jag ta mig upp en liten stund för att träffa Amanda. Vi gick ut och åt innan vi hamnade i min soffa där vi tittade på Horrible bosses.

Även största delen av gårdagen spenderades i sängen. Hann med lite skypedejter innan jag gick ut dock så nu har jag äntligen fått prata med min fina Martina. Familjen pratade jag givetvis också med, lika knäppa som vanligt. På kvällen träffade jag Janine, en tysk tjej som är ny i området.

För övrigt så håller Grown ups 2 på att spelas in här i området just nu så Adam Sandler och Taylor Lautner håller till här i närheten för tillfället, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0