10 more days to happiness!

Gårdagen bjöd på sämsta vädret hittills! Det spöregnade i stort sett hela dagen och jag tror aldrig att jag hört det åska så mycket förut och då ska vi inte ens prata om all blixt.. Tanken var att barnen och jag skulle ha gått till posten och skickat iväg lite grejer till Sverige men så blev det inte utan vi fick hålla oss inne hela dagen istället. På kvällen somnade jag till ljudet av regn och åska, ganska mysigt ändå.

Idag har det varit aningen bättre väder men vi har hållt oss inne för det mesta, det blev en liten promenad till postkontoret så att vi kunde skicka iväg breven. Kan inte fatta att det bara är 10 dagar kvar tills familjen kommer hit, helt galet!
Nu är det dags att dra till Cheesecake factory med tjejerna och hänga där en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0