Happy 4th of July

4th of July idag och det har firats med tårta och fyrverkerier! Igår när Madde och Jag kom hem från jobbet traskade vi ner till havet i väntan på att fyrverkerierna skulle börja. Vi lyckades hitta perfekta platsen så vi satte oss på en filt, hade en liten picknick med nybakta kakor och annat gott, lekte, busade och väntade i nästan två timmar innan det började. Myggspray hade vi gott om så vi lyckades faktiskt att komma undan ifrån dem men värre var det med alla skalbaggar som kom flygandes överallt, så äckligt! Men tillslut började då fyrverkerierna som vi väntat på och det var en hel del som sköts upp och det var massor av folk som var och tittade. En toppenkväll med familjen!

Idag var jag ledig eftersom att det är 4th of July så passade på att ta en lång sovmorgon när jag ändå hade chansen för sen var det dags att gå upp och städa rummet. Tog en liten paus för att åka och äta lunch på Panera tillsammans med Caroline så spenderade några timmar där innan jag åkte hem och fortsatte med min städning. Kvällen spenderades med familjen då vi åt grillat och sen tårta för att fira 4th of July lite.

Nu är det dags att sova för imorgon väntar en ny arbetsdag och det innebär också att det bara är en dag kvar tills familjen kommer hit, kan inte fatta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0