aquarium

Idag hade jag en ledig dag men spenderade större delen av dagen med familjen ändå. Vid halv tio åkte vi iväg till gymet där Stellan hade simning så vi var där allihopa och kollade på honom. Efter det åkte vi till the aquarium där vi skulle kolla på fiskar och massa annat. Lillkillen såg naturligtvis framemot hajarna, som är hans favoriter. Där gick vi runt ett bra tag och kollade, var mycket större än vad jag trodde och det var roligt att se alla olika sorters djur som finns under vattnet. Kan dock säga att jag är glad att det är vinter nu så att man inte kan bada i havet för hade det vart sommar så hade jag förmodligen varit lite mer tveksam till att hoppa ner i vattnet nu..

På kvällen åkte jag till marshall för att träffa tegan en stund så det blev shopping, som vanligt, och sen var tanken att vi skulle gå till panera och bara slappa men naturligtvis var det stängt så vi åkte till five guys istället där vi mötte Gabi och devin. Så vi bara satt och pratade en stund innan det var dags att åka hem.

Det är så himla mycket att göra här hela tiden så man hinner inte riktigt tänka på att man är så långt hemifrån och att allting är helt nytt. Jag trivs verkligen bra här och området är toppen. Kan man annat än klaga när man har tio minuters promenad till havet? Imorgon börjar min första riktiga arbetsdag helt ensam, jag tror att jag kommer komma in i rutinerna ganska snabbt så det känns rätt lugnt. Barnen är verkligen lätta att vara med så det kommer nog inte heller vara några problem. Hoppas jag i alla fall.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0