fridayfriday

Dagarna bara flyger iväg, redan fredag vilket innebär sista arbetsdagen för denna veckan. Det har gått bra och allting har bara flutit på, rutinerna är ganska enkla vilket underlättar så mycket för mig och det får även dagarna att gå ändå snabbare.
På fredagar jobbar madde hemifrån så jag och lillkillen är nere i mitt rum nästan hela dagen så det innebär mysdag med massa kramar. Sen har vi även tumbling på fredagar, något av en favorit hos stellibell.

På kvällen kom tegan och gabi och hämtade upp mig innan vi åkte vidare till någon restaurang där Inga hade sin goodbye-dinner. Så det var au pairer från området, de flesta hade jag träffat nån gång tidigare men det var andra där också så det var kul att träffa lite nytt folk.

En stor skillnad från allting hemma i sverige är att det händer så mycket här hela tiden, känns som att de flesta dagarna är uppbokade av olika saker hela tiden men jag gillar det! Ska verkligen försöka att ta vara på tiden här och göra så mycket som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0