the cheesecake factory

Dagen har varit som torsdagar brukar vara, hjälpa barnen med allt som ska göras under dagen, dammsuga, åka till Elsas tumbling, bada dom osv. En helt okej dag med andra ord, men efter jobbet åkte jag till panera för att möta upp Larissa så vi kunde åka vidare till mallet. Försöker verkligen spara mina pengar till Florida nu men det är inte det lättaste när man är här kan jag säga! Men jag köpte faktiskt inte så mycket, bara en pyjamas så det var helt okej faktiskt. Efter lite shopping gick vi till the cheesecake factory, som för övrigt har så god mat och då ska vi inte ens prata om cheesecaken som dom har där, farligt god! Vi bestämde oss för att testa en chocolate tuxedo cheesecake, min nya favorit!
För övrigt är allting bara bra här, Florida resan närmar sig och jag längtar verkligen. Tre veckor kvar nu sen åker vi, finally. På söndag kanske vi ska åka till ikea vilket innebär att lillkillen kommer vara överlycklig. Vi pratade om både florida, disneyworld och allt vi ska göra där och sen om ikea här om dagen och då var det väldigt viktigt att vi åker till ikea och äter innan vi åker till disney. Haha, den ungen älskar verkligen ikea.


chocolate love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0