Target

Fredag igen, vilket innebär en dag med Stellibell nere på mitt rum. Så vi lekte med alla hundra bilarna för det mesta samtidigt som vi tvättade så dagen gick fort. Efter jobbet åkte jag till banken för att fixa mitt amerikanska bankkort så nu är det gjort, skönt att inte behöva tänka på det mer. Nu gäller det att försöka spara lite av pengarna istället för att shoppa upp allting men det är inte det lättaste om man säger så.. Efter banken kom Tegan och Gabi och plockade upp mig och vi åkte till en liten pizzeria för att äta lite. Vi valde att äta vitlöksbröd också och jag kan säga att det verkligen var vitlök i det brödet, vi kan inte ha luktat speciellt gott efter det där! När vi var färdiga visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att åka till target för att, big surprise, shoppa lite. Köpte dock inte speciellt mycket för klockan var rätt mycket och butiken stängde, tror att vi var dom sista kvar där men jag kan säga att jag verkligen kommer att åka dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0