Skypeskypeskype

Grattis på födelsedagen fina mamma! ♥

Började dagen med att skypa med allra finaste syster, vilket jag gjorde i en och en halv timme. Kul att få prata lite igen. Väntade på att mamma skulle komma hem så att jag kunde skypa med henne också så det slutade med att jag pratade med hela familjen till slut, känns så konstigt att bara kunna se dem genom datorn och inte kunna prata med dom i verkligheten. Men det är inte alltför långt tills dom kommer hit förhoppningsvis!

Efter skypandet åkte jag till Tegan för att plocka upp henne och sen åkte vi till Marshalls, vilket börjar kännas nästan som en vana nu. Vet inte hur många gånger jag har varit där under min månad i usa men jag gillar stället! Sen åkte vi och hämtade Gabi också innan vi fortsatte färden till mallet för lite mer shopping. Störtsta delen av kvällen spenderades dock på en japansk restaurang där Devin hade sin goodbye-dinner. Det var väl helt okej där, dock svinkallt! Tror att det var kallare där inne än vad det var ute.. Vi satt runt ett "stekbord" typ så dom lagade maten medan vi kollade på så det var rätt kul, eller killen som lagade maten var rätt rolig. Dock kanske inte lika kul när han började kasta mat på oss menmen. Efter maten åkte vi hem till Devin en liten stund och där kollade vi på nån film innan det var dags att säga hejdå och åka hem. Så en helt okej dag var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0