keys someone?

Idag hände det som jag inte ville skulle hända under mitt år här, jag lyckades låsa ute mig och barnen i snön. Perfekt! Dörren in till huset har två olika lås men jag har bara nyckel till det ena så det är det ända vi låser när vi går ut men på något sätt hade det andra låset lyckats låsa sig själv när jag gick ut så jag kunde alltså inte komma in då dörren var låst. Så där står jag och barnen ute i snön och har ingen aning om vad vi ska göra, men tur i oturen var att det hände på eftermiddagen då M och J var på väg hem så vi behövde inte vänta speciellt länge. Så medan vi väntade hade barnen och jag snöbollskrig vilket slutade med att de tjöt av skratt och ville inte gå in när vi väl kunde. Tur att de är lättroade iaf! Söta ungar det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0