All alone

Första riktiga arbetsdagen helt själv är avklarad och det känns som att allting gick bra. Rutinerna är ganska enkla så det är lätt att komma in i allting och även om dagarna är långa så går det fort. Dagarna är ganska lika vilket är skönt för då vet man vad som ska hända och det går fortare att få allting gjort. Jag jobbar 6.40-18.00 så det är långa dagar som sagt men det är det värt när jag har ledigt alla helger istället. Så jag ska verkligen försöka ta vara på min tid här och hitta på så mycket som möjligt under helgerna. Bara man planerar så ska man nog kunna göra en hel del.
Lillkillen har blivit sjuk så nu är han jättekramig och pussig under dagarna, så mysig. Så idag har vi bara slappat och tagit det lugnt.

På torsdag ska jag in till Boston och träffa juuli och elias från aupair skolan, ska bli kul! På söndag är det även dags för det första mötet med de andra au pairerna i området, ska bli kul att se vilka som bor i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0