Merry Christmas!

God jul alla fina där hemma och alla andra så klart! Känns lite konstigt att inte fira jul med alla nära och kära för andra året på rad. Saknar er och julmaten! Förra året fick jag ju i alla fall lite svensk julmat och julafton den 24 men inte detta året. Här firar vi imorgon istället och jag ska försöka se till att ha lite svenska saker på bordet då.
Började dagen med risgrynsgröt, mums! Är det jul så är det. Men jag vill ha julskiiiinkaaa!
 
Igår skypade jag med bästa familjen där hemma och vi hade julafton över skype. Verkligen inte samma sak men det är bättre än inget. Höjde min julstämning lite då den inte är på topp direkt. Lite svårt när regnet öst ner på palmen utanför mitt fönster i dagar. Idag har vi i alla fall strålande sol och jättefint väder så det är skönt.
För övrigt så fick syster en gummirumpa och en dödsmaskin igår, spännandespännande. Hon fick även en resa till Kalifornien, can't wait!
 
Har precis skypat med mina favoriter i Boston, sötare ungar finns inte! Det går inte att beskriva hur otroligt mycket jag saknar dom. Bara 5-6 månader kvar tills jag får krama om dom igen, happiness!
 
Julafton förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0