Inside a bubble

Det känns som att man lever i en liten bubbla här, att man lever i en helt annan värld långt ifrån det där hemma som man är så van vid. Men nån gång kommer nog verkligheten komma ifatt mig och det är förmodligen då hemlängtan kommer att smyga sig på. Men än så länge trivs jag bra här och jag har en känsla av att det kommer bli ett riktigt bra år! Håller på att smida lite planer och jag hoppas verkligen att det mesta av det jag tänkt kommer bli av. Just nu håller jag tummarna för att 13 april kommer bli en fantastisk dag!
Sen har jag ju även floridaresan tillsammans med familjen att se framemot, inte många veckor kvar nu. Tror att vi skulle flyga den 16 februari, bara tiden går fort!

Men allra mest ser jag givetvis framemot nyår just nu. Times square, new york city och härliga tjejer kommer göra min kväll till oförglömlig! Stort plus är att fina amanda följer med! Har inte sett henne på så länge så det kommer bli riktigt kul att ses igen!

Häromdan tog jag och Victoria en promenad längs med havet och jag har en känsla av att det var långt ifrån sista gången jag kommer gå där, så otroligt fint! Kan man annat än älska att havet ligger 10 min promenad från huset!?

Igår var jag ensam hemma med stellis för första gången medan Victoria och elsa hade en sista date tillsammans och idag åkte jag, madde och elsa till barnes & noble, en mysig bokaffär, så vi satt där i flera timmar och bara läste, fikade och umgicks. Sen hade vi lite sleepover så elsa sov nere i vårt rum en sista gång innan V åker. Kommer nog kännas väldigt tomt när V åker, är ju van vid att vi är två med barnen hela dagarna men det är bara till att vänja sig..

Imorgon är det V's sista dag med familjen så vi ska ut och äta lite chinesee tillsammans, kommer bli en bra men sorglig dag. Även om jag bara känt V ett kort tag så kommer jag sakna henne, hennes positiva sätt och ständiga leende!

Nu luktar det brownies i hela huset, finns inget godare än Jag's brownies kan jag lova. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0