a lot of new things

Det är full rulle här hela tiden än så länge. Familjen mötte mig på bussplatsen i fredags efter en sex timmar lång busstur från skolan. Det var lite nervöst när man steg av bussen och skulle träffa dom för första gången men dom var verkligen hur snälla och söta som helst så nu känns det bara toppen! Stellan var rädd att jag skulle hoppa på bussen igen så han gick och ropade på mig, sötaste ungen någonsin. På vägen tillbaka stannade vi och åt på the cheesecake factory, så gott. Sen åkte vi till huset där jag först fick en liten rundtur överallt och till sist mös vi framför tvn med glass och film.

Igår satte sig hela familjen i bilen och sen åkte vi runt i området och kollade på lite olika saker och efter det åkte jag och Victoria till mallet. Har en känsla av att det kommer bli farligt att bo här med all shopping och jobbigt att få med sig alla sakerna hem sen när året är slut. Men det tar vi när det kommer sen.. Efter mallet åkte vi till Tavern där V skulle ha lite goodbye-dinner för sina vänner så nu har jag träffat de flesta och alla är supertrevliga!

Idag är det Boston och bio som står på schemat. Som sagt full rulle hela tiden, but I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0